به بالاترین آمار بازدید سایت میانجامد

میباشد. محتوا یکی از اصلی ترین بخش آموزش سئو داخلی است. با این اوصاف، برخی از ثابتهای اصلی سئوی فنی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. • LCP (Long Contentful Paint): سرعت بارگذاری محتوای اصلی صفحه را بررسی میکند. ساختار محتوای خود را در صفحه به گونه ای تنظیم کنید که هم برای موتورهای جستجو و هم برای کاربران قابل اسکن باشد. به همین دلیل گوگل تصمیم گرفت به کاربران خود احترام بگذارد و ایندکس کردن نسخه موبایل سایت را در اولویت قرار دهد.

گوگل به تنهایی بیش از 3.5 میلیارد جستجو در روز انجام می دهد. موتورهای جستجو این اطلاعات را در پایگاههای داده فیزیکی عظیمی ذخیره میکنند، که هر زمان که کسی جستجو میکند، دادهها را از آن به یاد میآورند. موتورهای جستجو باید این صفحات را پیدا کنند، بفهمند چه چیزی در آنها وجود دارد و آنها را در یک مجموعه داده عظیم که به عنوان شاخص شناخته می شود ذخیره کنند. در روزهای اولیه جستجو، نتایج به عنوان یک لیست ساده از قطعات توصیفی و پیوندها، مانند آنچه در تصویر قبلی دیدیم، ارائه می شد.

پاسخهای فوری: این نتایج زمانی ظاهر میشوند که Google بتواند پاسخ سریعی به درخواست جستجوگر بدهد، مانند زمانی که آبوهوای فعلی را جستجو میکنید. بسته های تصویری (چرخ و فلک): ردیف افقی پیوندهای تصویری که برای جستجوهایی که محتوای بصری مفید است ظاهر می شوند. بنابراین، از بین دو قطعه که توسط الگوریتم با کیفیت برابر ارزیابی می شود، احتمالاً جدیدترین قطعه ابتدا ظاهر می شود. چه رابطهای بین سئو و محتوای من وجود دارد؟ اینها معیارهای ذهنی هستند، اما متخصصان سئو معمولاً این را به معنای محتوای کامل، اصلی، عینی و راه حل محور می دانند.

این شبکه به گوگل اجازه می دهد تا میلیاردها صفحه را در بسیاری از ماشین ها ذخیره کند. گوگل به عنوان سردمدار موتورهای جستجو، هیچوقت به طور دقیق الگوریتمی را که برای رتبه بندی سایت ها استفاده می کند، ارائه نمی دهد. در گذشته گوگل پلاس هم خیلی مهم بود، اما این روزها خبرهایی به گوش میرسه که ظاهرا قراره تعطیل بشه! برای همین مهم است که متخصص سئو زیروبم فعالیتها در این حوزه را بداند؛ به ویژه در تولید محتوا که او باید در تدوین استراتژی و بازاریابی محتوا به تیم این گروه کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید