در پاسخ به سوال سئو چیست؟

از آن زمان تاکنون صدها تغییر الگوریتم ایجاد شده و سئو (SEO) بهسرعت در حال تکامل است. این کار با بهروزرسانیهای الگوریتم جستجو شروع به کار کردند که کیفیت و محتوای مرتبط را به کاربر هدیه میدادند تا او را به آنچه برسانند که واقعاً میخواست پیدا کند. به طور عموم همهی ما صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جست و جویی چون گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنیم، از همین جهت سئو میتواند شیوهی مناسبی برای بازدید صفحات باشد و کمک میکند دقیقا چیزی که مورد نظر مخاطب است در اختیار فرد قرار گیرد؛ این موضوع در جلب اعتماد افراد نیز تاثیر خواهد داشت، چرا که نشان میدهد افراد بسیاری این صفحه را تا به حال مشاهده کرده اند و از آن راضی بوده اند.

اغلب این ابزار ها پولی هستند اما جالب است بدانید ابزار هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که گوگل آن ها را برای فرایند تحقیقات کلیدواژه به شما رایگان ارائه خواهد داد. گوگل فرصتی را برای انجام کاری که سایر موتورهای جستجو آن را ارائه نمیدادند پیدا کرد. سئو (search engine optimization) هنر و علم بهینه سازی سایت برای افزایش ترافیک از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل است. یاهو حتی سعی کرد با همکاری با مایکروسافت از طریق اتحاد ده ساله در سال ۲۰۰۹، توانایی خودشان را افزایش دهد. سئو ( بهینه سازی وب برای موتور های جستجو ) روشی برای فریب دادن گوگل نیست بلکه روشی برای همیاری و همکاری با گوگل برای نمایش بهتر نتایج به کاربران است.

علاوه بر این همکاری ده ساله مایکروسافت و یاهو پس از گذشت تنها پنج سال از شروع کار، دوباره مورد بررسی قرار گرفت و از شدت همکاریها کاسته شد. در سال ۱۹۹۳، Excite انقلابی در نحوه طبقهبندی اطلاعات ایجاد کرد و در سال ۱۹۹۴، آلتا ویستا، یاهو و دیگران هم به جمع موتورهای جستجو پیوستند. سال ۱۹۹۷ گوگل به ثبت رسید و با پیدایش این موتور جستجو، قوانین حاکم بر جستجوهای آنلاین، سئو و فضای دیجیتال بهطور کلی تغییر کرد. توجه داشتهباشید که امروزه گوگل به وبسایتهایی که ssl ندارند، رتبه خوبی نمیدهد!

سئوی داخلی سایت شامل محتوا و کدهای HTML میباشد و روندی است که نتیجه حاصل از آن کاملا در دست شما میباشد، در سئوی داخلی سایت (بهینه سازی داخلی سایت)، تمام جنبههای صفحات سایت در نظر گرفتهشده و زمانی که تمام آنها در کنار هم قرار میگیرند باعث بهبود رتبه در نتایج جستجو میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید