سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو چیست؟

کار یک متخصص سئو این است که به افرادی که در زمینههای مختلف سئو فعالیت دارند کمک کند که بتوانند، مستقیم یا غیر مستقیم، بازده نتایج ارگانیک را بالا ببرند. با دریافت لینکهای مختلف و فعالیت در شبکههای اجتماعی و همچنین افزایش سرچ اسم برند شما در گوگل است که به اعتبار شما پی میبرد و امتیاز ویژهای برای شما در نظر میگیرد. اگر صاحب کسب و کار و علاقه مند به پیشرفت روزانه همراه با کنار زدن رقبا می باشید، انجام سئو و بهنیه سازی سایت در جهت جلب توجه موتورهای جستجو، یکی از کم هزینه ترین و پربازده ترین عواملی است که می توانید برای مسیر پیشرفت خود در نظیر بگیرید.

بنابراین در زمان طراحی سایت و تولید محتوا، کاربر را فراموش نکنید. سایتهایی که زمان بیشتری از شروع به کارشان میگذرد، نسبت به سایتهایی که تازه تأسیسشدهاند، تاریخچه بیشتری دارند. 1. به دلیل اینکه اکثر سایت ها این نماد را ندارند پس خود به خود کاربران حس می کنند شما نسبت به رقبا بهتر هستید پس باعث جلب توجه بیشتر کاربران می شود. اولین قدم ظاهر سایت و بعدازآن محتوا میباشد. با نصب این SSL شما یک قفل سبز رنگ در کنار آدرس سایتتان ظاهر میشود.

به همین دلیل Google در وهله اول دنبال صفحاتی هست که با کلمه کلیدی شما ارتباط نزدیکی دارن. چرا که در سایتهای برنامه نویسی شده هم یک قالب برای ادمین سایت، درست مانند وردپرس طراحی می شود. در اینجا به معرفی برخی دیگر از این ابزار ها می پردازیم. گوگل برای برخی اطلاعات کاربران از قبیل اینکه کاربر از چه مرورگری استفاده کرده ، چه کلمه کلیدی را جستجو کرده، چند صفحه از سایت شمارا بازدید کرده، چقدر زمان را در سایت شما سپری کرده اند؛ ابزاری به نام گوگل آنالیتیکس، به شما معرفی میکند.

گوگل برای این که سایت شما را در نتایج جستجو نشان دهد ابتدا باید مراحلی که قبلاً در مورد آنها صحبت کردیم را پشت سر بگذارد. برای این که بر قلهی نتایج جستجو بایستید، تیم سئوی تهران سرور با به کارگیری آخرین اصول سئو مبتنی بر الگوریتمهای گوگل و به روش سئو کلاه سفید در خدمت شماست.

دیدگاهتان را بنویسید