تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ مشارکت2023-01-10
شات کردن در اینستاگرام: راهی برای افزایش تعامل و رشد پیج
هرچقدر در پیجهای دیگر فعالیتتان بیشتر باشد، بیشتر دیده خواهید شد و بازدید پیج خود را افزایش خواهید داد. درواقع شما با محاسبۀ نرخ تعامل میتوانید متوجه شوید که چه تعداد از فالوورهای شما از محتوای پیج شما رضایت دارند و با شما ارتباط برقرار کردهاند. پس از کمی فعالیت در پیج اینستاگرامی خود، میتوانید بازخوردهایی را که از کاربران دریافت میکنید، آنالیز کنید و بهترین نوع محتوا را از لحاظ قالب تشخیص دهید. برای مثال باید به این نتیجه برسید که کاربران شما بیشتر محتوای متنی را دوست دارند یا تصویری، استوریها را بیشتر میپسندند یا پستها را و …برای این کار نیز میتوانید از ابزار Insights استفاده کنید. یکی دیگر از راه های بیشتر کردن نرخ تعامل کاربران انتشار محتواهای سریالی است.
با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه این پلتفرم فرصتی بی نظیر برای برندها و کسب وکارها فراهم می کند تا با استفاده از تبلیغات در اینستاگرام به مخاطبان هدف خود دست یابند. تبلیغات در اینستاگرام می تواند به افزایش آگاهی از برند جذب مشتریان جدید و افزایش فروش منجر شود. سوال کردن یکی از سادهترین راههای افزایش نرخ تعامل اینستاگرام است که در نهایت مخاطبان بیشتری جذب میکنید. سوال کردن از کاربران میتواند در قالب نظرسنجی استوری باشد که با استفاده از ابزارهای استوری به راحتی میتوانید آن را اجرا کنید. اگر با فالوورهای خود رابطهی صمیمی داشته باشید، مطمئناً بازخوردهایی مثبتی دریافت خواهید کرد.
همچنین، داستانهایی تعریف کنید که کاربران را با خود همراه کند؛ مثلاً تجربه یک مشتری از خرید یا معرفی محصول به شیوهای سرگرمکننده. هر چقدر تعامل کاربران در اینستاگرام بیشتر باشد، شانس شما برای جذب مشتری و افزایش فروش بیشتر میشود. اگر شما هم دنبال یادگیری اصول تعامل در اینستاگرام هستید، در این مطلب 7 روش کاربردی برای افزایش تعامل کاربران را بررسی میکنیم. از فالوئرهای خود سوال بپرسید و با آنها رابطهای باز و راحت برقرار کنید.
همین موضوع سبب میشود که کاربران واکنشی به پستها و استوریها نشان ندهند. آشنایی با میانگین رده سنی و سبک زندگی مخاطبان به شما امکان میدهد تا درک صحیحی از سلیقه آنها بهدست بیاورید. در یک مهمانی شام (یا هر مهمانی سرگرم کننده)، شما فقط منتظر این نیستید که بقیه با شما صحبت کنند، درست است؟ بعضی اوقات، شما باعث ایجاد مکالمه می شوید. پاسخ به سوالات و نظرات و راه اندازی گردهمایی های متنوع برای افزایش تعامل در اینستاگرام بسیار مفید خواهد بود.
این فرآیند نه تنها باعث افزایش سودآوری میشود، بلکه با استفاده بهتر از ترافیک موجود، هزینههای جذب مشتری را نیز کاهش میدهد. آیا می دانید که تعداد حساب هایی که با محتوای شما تعامل کرده اند چیست؟ اگر ندانید که محتوا را برای چه کسی می سازید، خود را بازنده فرض کنید! به عنوان مثال، برند لباس مستقل و موفق Fashion Brand Company، افراد دارای شوخ طبعی جسورانه را هدف قرار می دهد. پیشنهادات محصول و نیز لحن پست های آن هم نشان دهنده این موضوع است. شبکههای اجتماعی به شما اجازه میدهند تا محصولات خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنید، بازخوردهای آن تبلیغ را در بین مشتریان ببینید و به آنالیز دقیق محتوای ارائه شده بپردازید. به عنوان مثال تبلیغات هوشمندانه یا Lookalike Audience نوعی از تبلیغات ارائه شده در فیسبوک است که دارای یک سیستم پیشرفته شناسایی اهداف مخاطبین شما است.
اگر شما یک کسبوکار آنلاین داشته باشید، همیشه با عدم اعتماد مشتریان برای خرید اینترنتی مواجه هستید. شبگههای اجتماعی میتواند تا حدودی برای حل این مشکل یاریرسان باشد. یکی از این قابلیتها، قابلیت استوری گذاشتن میباشد.به گفته کارشناسان از زمان اضافه شدن این قابلیت اینستاگرام، محبوبیت این شبکه را بیش از ۴۰درصد افزایش داده است. بدون شک، اینستاگرام یکی از از سه شبکه محبوب حالحاضر در دنیا است که به صورت مقطعی قابلیتهایی را منتشر کرد که باعث شد این رسانه اجتماعی بیش از پیش بزرگ و کاربردی گردد. هدف از این کمپین این بود که کاربران یک ویدیو کوتاه درست کنند و در آن تعریف خود از خوشبختی و موفقیت در زندگی را بازگو کنند.
در این قسمت امکان اضافهکردن لوکیشن و هشتگ هم هست که درست مثل پست، به دیدهشدن بیشتر استوری شما کمک میکنند. برای مثال، اگر مخاطب شما جوان نیست، ترندها را نمیشناسد، ولی از اینستاگرام استفاده میکند، سوارشدن بر موج ترندها شاید شما را به او نرساند و اگر هم رساند، او آن را درک نکند. خوب است پست و استوریهایی را که در آن منشن شدهاید، در صفحهٔ خود بازنشر کنید یا اگر انتقادی از شما شده است، در پیج خود به آن پاسخ دهید. در اینسایت آمار آن را با دیگر پستها مقایسه کنید و ببینید چطور عمل کرده است.
همچنین پاسخ دادن به کامنتها میتواند به روشهای مختلفی انجام شود. شما میتوانید به سادگی با یک پیام کوتاه از فالوور خود تشکر کنید یا حتی میتوانید نظرات آنها را با یک جمله تکمیل کنید. مهم این است که نشان دهید به کامنتهای آنها توجه کردهاید و نظرات آنها برای شما مهم است.
همانطور که میدانید یکی از فاکتورهای مهم و تأثیرگذار در محاسبهی نرخ تعامل، تعداد سیوها یا همان ذخیرهسازیها میباشد. اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که کاربران آن را بپسندند و ذخیره کنند، گام بزرگی در مسیر افزایش نرخ تعامل پیج خود برداشتهاید. سعی کنید محتوایی تولید کنید که در زمانهای مختلف کاربرد داشته باشد. برای مثال اگر در حوزهی فیلم و سریال فعالیت دارید، میتوانید لیست بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال را در قالب یک پست معرفی نمایید. تعداد هشتگهایی که در زیر پست قرار میدهید نیز تاثیر گستردهای در دیده شدن آن برای سایر مخاطبان دارد. اینستاگرام به کاربرانش اجازه میدهد حداکثر تا سی هشتگ را در زیر پستهای خود قرار دهند.
به جای نوشتن متنهای طولانی یا ساختن ویدیوهایی خسته کننده، سعی کنید محتوای خود را به صورت بخش بخش و در قالب استوری و پست به کاربر عرضه کنید. به طور مثال شما در تصویر خود یک دکمه طراحی میکنید که “نظر خود را بنویسید” همین CTA باعث افزایش میزان گذاشتن کامنت خواهد شد. بهترین عکس هایی که میتوانید بگذارید عکس های قبل و بعد مشتریان شماست. اینگونه نشان میدهید که شما در کار خود حرفه ای هستید و همین دلیل باعث افزایش اعتماد مخاطب شما می شود. هشتگ های درست و به خصوص مرتبط، میتوانند در رشد کسب و کار شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشند.
خلاصه، افزایش تعامل اینستاگرام با کمک ریلز به تسلط به ترندها و خلاقیت همزمان با توجه به هویت برند بستگی دارد. هنگام ساخت ریلز هم اینستاگرام برخی صداها و آهنگهای ترند را پیشنهاد میدهد که میتوانید از بین آنها انتخاب کنید. قسمت مهم روشهای افزایش تعامل در اینستاگرام است که در ادامه، در ۲ بخش آن را بررسی میکنیم. میزان تعامل مخاطبان با محتوای شما نشان میدهد چقدر استراتژی شما که در اینستاگرام به کار گرفتهاید، جواب داده است. هر واکنشی که مخاطبان به محتواهای منتشرشده در اینستاگرام نشان میدهند، تعامل نامیده میشود. واکنشهای مخاطبان متنوع است؛ مثلاً لایک، کامنت، ذخیرهکردن، اشتراکگذاری و پیام در دایرکت.
برای ساختن جامعه خود در اینستاگرام وقت بگذارید، انگار قرار است کار خاص و مهمی را شروع کنید. میتوانید از طرفدارانتان سوال بپرسید، از پشتصحنه کارتان عکس بگذارید یا در ویدیوهای کوتاهی به سوالهای مهم پاسخ دهید. کارزارهای کوچک برگزار کنید، نظرسنجی انجام دهید، از فالوئرها بخواهید چیزی را حدس بزنند.
با این کار نوتیفیکیشن لایک برای مخاطبان هدف ارسال میشود و احتمالاً پیج شما را بررسی میکنند. اگر محتوای جذابی داشته باشید، با شما تعامل برقرار کرده و ممکن است فالوو کنند. همچنین در مورد جشنوارههای فروش اطلاع پیدا میکنند و میتوانید مشتریان خود را افزایش دهید. یکی دیگر از راههای افزایش تعامل اینستاگرام استفاده از کال تو اکشن مناسب است. مثلاً اگر یک محتوای خبری منتشر میکنید، از کاربران بخواهید نظر خود را در مورد آن زیر همان پست کامنت بگذارند.
اما نکته مهم این است که وقتی تصمیم به پیروی از یک برنامه زمانی دارید، بهتر است به آن پایبند بمانید. چرا که تغییر دائمی زمان انتشار پست، میتواند کاربران شما را گمراه کند. برای محاسبه نرخ تعامل در اینستاگرام ابتدا تعداد تعامل های پست مورد نظر را محاسبه کنید برای این کار تعداد لایک ها و کامنت ها و سیو های آن پست را با هم جمع کنید ( این یعنی تعداد تعامل later ). برای موفقیت در تبلیغات شبکههای اجتماعی، باید پلتفرم مناسب را انتخاب کرده و در مرحله بعدی، محتوای متناسب را منتشر کنید.
هدفگذاری بر اساس موقعیت نمایش تبلیغ (Placement Targeting)
افزایش تعامل در پست و استوری اینستاگرام به تسریع فرایند برندسازی، تبدیل مخاطبان به مشتریان دائمی و تبدیل کاربران به مشتریان جدید کمک میکند. تعداد لایکها، کامنتها، ذخیرهسازی پستها و به اشتراک گذاشتن آنها بعضی از عواملی هستند که بر بالا رفتن نرخ تعامل اثر میگذارند. از مهم ترین راه های افزایش نرخ تعامل اینستاگرام انتشار محتوا به صورت منظم است. هرچه بیشتر پست کنید، فالوورهای شما فرصت بیشتری برای تعامل دارند. برای تازه نگه داشتن فید خود و مجذوب کردن فالوورها به یک برنامه منظم متعهد شوید. همچنین به زمان هایی که تعامل کاربر با پیج شما بیشتر بوده است توجه کنید.
پس هیچ راهکار مشخص و دقیقی در خصوص تعداد دفعات پست گذاری و زمان انتشار آنها وجود ندارد. کاری که باید انجام دهید، این است که با استفاده از آماری که بخش insight اینستاگرام در اختیارتان قرار میدهد، ساعات فعالیت فالوورهایتان را بررسی کنید. استفاده از این روش در نهایت باعث افزایش اینگیجمنت ریت پستهای شما خواهد شد.
- {
- از جمله اطلاعات دیگری که قسمت تحلیل اینستاگرام در اختیار شما قرار میدهد، روز و ساعتهایی است که مطالب شما بیشترین بازدید را داشتهاند. |}{
- اگر میخواهید فالوورها با شما تعامل داشته باشند، شما هم باید با آنها در تعامل باشید. |}
- قسمت Reels اینستاگرام بهترین راه برای آزمایش محتواهای کوچک و بررسی راههای خلاقانه استفاده از فرم ویدیویی است.
- اگر قرار است صفحهای را شات کنید، ابتدا نگاهی به کیفیت محتوای آن بیندازید.
- همچنین میتوانید آیدی خودتان را وارد کنید تا بهترین هشتگ ها را متناسب با کسب و کار شما نمایش دهد. {
- یکی از روشهای مهم برای جذب تعامل بیشتر، انتشار پستها در زمانهای مناسب است. |}
البته، شبکه های اجتماعی فقط برای اختصاص به امور مشتریان نیست بلکه می توانید از آن برای افزایش آگاهی از برند (Brand awareness) خود استفاده کنید . تعامل در اینستاگرام یعنی چی؟ اگر از اینستاگرام استفاده می کنید، حتما می دانید که این برنامه بیش از یک پلتفرم برای ذخیره زیباترین عکس های شماست. اینستاگرام برای کسب و کارها، ابزاری قدرتمند جهت بهبود برندینگ و افزایش مخاطبان آنلاین است.
استفاده صحیح از هشتگها یکی دیگر از استراتژیهای اساسی برای افزایش تعامل در اینستاگرام است. هشتگهای محبوب و مرتبط با صنعت شما میتواند موجب دیده شدن بیشتر پستهایتان توسط کاربران جدید شود. بهتر است از هشتگهای پرطرفدار، خاص و کمتر رقابتی استفاده کنید تا فرصت دیده شدن شما بیشتر شود. فقط با دعوت از کاربران برای فالو کردن نمیتوانید تعامل خوبی داشته باشید. یکی از بهترین روشها برای این کار، استفاده از ابزارهای تعاملی مثل نظرسنجی در استوری است. این کار نه تنها خلاقیت کاربران را به نمایش میگذارد، بلکه شما را به دنیای فکری آنها نزدیکتر میکند.
انواع مختلفی از تبلیغات در این پلتفرمها وجود دارد، از جمله تبلیغات ویدیویی، تبلیغات تصویری، استوریها و تبلیغات کروسل (Carousel Ads). در گوگل و دیگر پلتفرمهای تبلیغاتی، میتوان با بهرهگیری از دادههای موجود، تبلیغات را مستقیماً به گروههای خاصی از مخاطبان نمایش داد. این روش، تأثیر تبلیغات پولی را به میزان قابلتوجهی افزایش میدهد و میتواند نقش پررنگی در رشد فروش داشته باشد. پاسخ دادن به کامنتها یکی از مهمترین عوامل افزایش تعامل در اینستاگرام است.
اما این صفحه بیش از ۱۸ میلیون فالوور دارد و اینگیجمنت ریت آن نیز چیزی در حدود ۰.۰۷ درصد است. کی از افزایش فروش بدش میاد؟ فروش بیشتر نیاز به بالا بردن نرخ مشارکت در اینستاگرام دارد. پس منتظر چی هستید؟ بیایید با هم به نکات افزایش نرخ Engagement مخاطب بپردازیم. با بهکارگیری محتواهای ویدیویی بیشتر در استراتژی تولید محتوایتان، عملا افزایش مشارکت در پروفایل اینستاگرام خود را تضمین میکنید. قسمت Reels اینستاگرام بهترین راه برای آزمایش محتواهای کوچک و بررسی راههای خلاقانه استفاده از فرم ویدیویی است. یکی از اقدامات جهت بهبود این نرخ، تولید محتواهایی است که مخاطبانتان بعدا به آنها باز خواهند گشت.
شما میتوانید استفاده از این ترند داده محور را با بررسی اطلاعات آماری خود شروع کنید. همچنین، با تمرکز بر این گروه خاص، میتوانید آنها را به سمت خرید از سایت خود هدایت کنید. استوری های اسپانسری یکی از محبوب ترین ابزارهای تبلیغاتی در اینستاگرام هستند که به برندها امکان می دهند تا محتوای خود را به صورت تمام صفحه و با فرمت های متنوع به کاربران نمایش دهند.
به علاوه، اکنون می توانید چند بار که پست شبکه شما در استوری ها به اشتراک گذاشته شده است را ردیابی و اندازه گیری کنید، پیگیری و اندازه گیری محتوای با بهترین عملکرد نیز ساده تر می شود. پست جدید و ویژهای قرار است بگذارید یا رویدادی مثل فروش ویژه، افتتاح شعبهٔ حضوری یا گردهمایی با مخاطبان در راه است؟ از مدتی قبل در استوری با شمارش معکوس آن را اطلاعرسانی کنید. به کسانی که روی شمارش معکوس کلیک کنند، در زمانی که تعیین میکنید، آن موضوع یادآوری میشود. این کار را برای هر پست انجام دهید تا بفهمید کدام استراتژیها در افزایش تعامل اینستاگرام برای شما موثر بوده است تا آن استراتژی را بیشتر انجام دهید.
اگر شما هم در زمینه افزایش نرخ تعامل پیج اینستاگرام نظر یا تجربه ای دارید، در بخش نظرات آن را با ما و سایر مخاطبان کارینو به اشتراک بگذارید. میمها یکی از محبوبترین و سریعترین راهها برای ارتباط با مخاطبان جوانتر و افزایش نرخ تعامل اینستاگرام هستند. با ایجاد میمهایی که با فرهنگ و علایق مخاطبان شما همخوانی دارد، میتوانید خنده و سرگرمی را به پیج فروشگاهی خود بیاورید و بهطور قابلتوجهی تعامل را افزایش دهید. میمهای خلاقانه و بامزه علاوه بر اینکه باعث میشوند که کاربران پستهایتان را به اشتراک بگذارند، به شما کمک میکنند تا بهعنوان یک برند شوخطبع و سرگرمکننده شناخته شوید.
نرخ تعامل یکی از مولفه هایی است که میزان موثر بودن کمپینها ،میزان دستیابی به اهداف و تبدیل کردن مشتریان بالقوه به مشتری واقعی توسط آن اندازه گیری می شود . در رسانه اجتماعی اینستاگرام نرخ تعامل در واقع به معنی تعداد مخاطب یا کاربری می باشد که صفحه ما را می بیند ، دنبال می کند و در واقع با صفحه ما ارتباط برقرار میکند . نرخ تعامل یک صفحه در اینستاگرام در حقیقت یکی از مهمترین و اصلی ترین معیارهای موفقیت یا بالا بودن رتبه یک صفحه دراینستاگرام می باشد . در این مطلب با نرخ تعامل و رویکرد مطلوب و نحوه افزایش آن در شبکه اجتماعی اینستاگرام آشنا می شویم . با ایرانی گرام ارائه دهنده سرویس های خرید فالوور ، خرید لایک ، خرید بازدید همراه باشید . الگوریتمهای اینستاگرام بر اساس نرخ تعامل به دیده شدن بهتر پستها کمک میکنند.
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
بدیهی است که اگر زمانی پست را منتشر کنید که مخاطبان در خواب هستند، به اندازه لازم دیده نخواهید شد. حضور در اینستاگرام امروزه برای اغلب کسبوکارها به یک ضرورت تبدیل شده است. مخاطبان زمان زیادی را در اینستاگرام میگذارند و انتخاب و حتی خرید محصولات را از طریق این شبکهی اجتماعی انجام میدهند. اما شاید بتوان گفت چگونگی حضور و کیفیت تولید محتوا است که حرف اول را در موفقیت کسبوکارها در این حوزه میزند. نکاتی که در این مقاله به آن اشاره شد ایدههایی برای افزایش تعامل کاربران با شما در شبکههای اجتماعی است. افزایش تعامل در اینستاگرام مستلزم ترکیب خلاقیت، درک عمیق مخاطب و استفاده هوشمندانه از ابزارهای این پلتفرم است.
جالب است بدانید که واچ تایم تاثیر ۷۰ درصدی روی بهبود تعامل پیج شما دارد. گزینه های دیگر مانند لایک، ذخیره سازی و اشتراک گذاری روی هم رفته ۳۰ درصد تاثیر می گذارند. اینستاگرام تا به امروز بسیاری از بازارها را تحت تاثیر قرار داده و درآمدهای هنگفتی را نصیب اینفلوئنسرها کرده است. اما پیدایش شبکههای اجتماعی جدید مانند تیک توک (Tik Tok)، بازاریابهای اینستاگرام را با چالشهای جدیدی برای افزایش اینگیجمنت ریت و گسترش ارتباط با مخاطبان رو به رو ساخته است. به همین دلیل است که کارشناسان بازاریابی در اینستاگرام به دنبال راههایی هستند که بتوانند مخاطبان خود را حفظ کرده و بازار خود را گسترش دهند.
لایو اینستاگرام یکی از بهترین قابلیتهای محبوب این شبکه اجتماعی است که به کاربران خود اجازه میدهد تا بهصورت زنده با یکدیگر ارتباط داشته باشند. همچنین برای آنالیز انواع محتوا در اینستاگرام، شما میتوانید از ابزار Insights استفاده کنید. درواقع این ابزار در بخش تنظیمات پیج اینستاگرام شما قرار دارد و با استفاده از Insights، میتوانید آمار و اطلاعات مختلفی را در مورد محتوای خود مشاهده کنید. جواب این سوال ساده است، بذا این حسابها موفق شدهاند تعامل مخاطبان خود را افزایش دهند.
شما از طریق تبلیغات در اینستاگرام، میتوانید محتوای خود را میلیونها بار به کاربران نشان دهید. به بیان ساده، تبلیغات یکی از مطمئنترین روشهای وایرال کردن محتوا به حساب میآید. همچنین، کیفیت محتوا از نظر بصری و نوشتاری، تأثیر مستقیمی بر جذب مخاطب و افزایش تعامل دارد. محتوای جذاب و مفید، باعث میشود مخاطبان شما پستهای شما را لایک کنند، کامنت بگذارند و آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارند. اگر مخاطبان زیر پستهای شما سوال میپرسند، با صبر و دقت به آنها پاسخ دهید. اگر به دایرکت شما پیام میدهند و مشاوره میخواهند، به درستی راهنماییشان کنید و در صورت مناسب بودن، محصولات یا خدمات خود را پیشنهاد دهید.
دنبالکنندگان شما میتوانند با کلیک روی این استیکر انتخاب کنند که در زمان به پایان رسیدنش، یک نوتیفیکیشن برایشان ارسال شود.
تا زمانی که آزمایش نکنید، اندازه گیری نکنید و تغییر ندهید، هرگز متوجه نمی شوید که چه چیزی برای برند شما بهتر است. این آزادی صرف استفاده از ابزارهای دیگر شبکههای اجتماعی نیز شده است. مثلا، چند سالی است که ابزارهایARیا (واقعیت افزوده) Augmented Reality و VR یا (واقعیت مجازی) Virtual Reality نقش پررنگی در زندگی امروزی دارند. استفاده از یک هشتگ درست میتواند مرز بین دیده شدن و نادیده گرفته شدن یک پست را در اینستاگرام مشخص کند. یکی از راههای وارد کردن داستان به استراتژی صفحات اجتماعی، استفاده از صحبتها و یا تجربیاتی است که مشتریان با شما به اشتراک میگذارند.
{بهترین زمان پست گذاشتن را پیدا کنید
|}با این کار افراد بیشتری پیج شما را میبینند و در نهایت منجر به افزایش تعامل اینستاگرام و فالوورهایتان میشود. اگر به دنبال یک راه عالی و موثر برای بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام هستید، حتماً از لایو و استوری استفاده کنید. در این صورت مخاطبان تعامل خوبی با پیج شما برقرار میکنند و میتوانید بهترین نتیجه را در بحث بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام بگیرید. هر چند وقت یک بار، در پیج خود مسابقه، چالش و یا نظرسنجیهایی را برگزار کنید و اجازه دهید فالوورها با شرکت در آنها خود را محک بزنند. چالش یا مسابقهی پیج خود را تبلیغ کنید تا قبل از شروع آن افراد زیادی از این موضوع اطلاع داشته باشند. در این صورت هم نرخ تعامل پیج اینستاگرام شما افزایش خواهد یافت و هم برخی از کاربران برندهی جوایز خواهند شد.
میتوانید با استفاده از دایرکت هوشمند اینستاگرام یک پاسخ خودکار برای همهٔ دایرکتهای دریافتی بفرستید که از آنها تشکر کند و بخواهد تا پاسخدادن ادمین صبر کنند. همچنین، ابزار قدرتمند صدا را دارد که باعث ترند شدن و دیدهشدن ویدئوها میشود. پس پستهای مسابقه از ۲ طرف تعامل میگیرند؛ هم اینکه جایزه دارند و هم اینکه شرایط مسابقه از مخاطبان تعامل میخواهد. به علاوه شما میتوانید تعداد دفعات به اشتراک گذاشته شدن پستها را ببینید و راحتتر از این قابلیت برای ارزیابی محتواهایتان استفاده کنید.
پلتفرمهای مختلفی مثل اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و پینترست برای تبلیغات در دسترس هستند و شما میتوانید بسته به نیاز کسبوکار و مخاطب هدف خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. با محتوای جذاب، تعامل فعال و برنامهریزی هوشمندانه، میتوانید از شات اینستا بهعنوان یک سکوی پرتاب برای رشد پیجتان استفاده کنید و به هدفتان نزدیکتر شوید. به خصوص اگر ادمین شبکههای اجتماعی باشید، روش درست استفاده از شات به رشد پیج اینستاگرام شما کمک زیادی میکند. یکی از کلیدهای موفقیت در اینستاگرام، ایجاد یک تقویم محتوایی منظم و پایبندی به آن است.
بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام